Afmelden bij WHT

Beste leden, Texel is weer favoriet voor de watersporters. Het is weer druk in de Waddenhaven en dat betekent dat er door de passanten volop gebruik gemaakt wordt van vrije ligplaatsen in onze haven van de Watersportvereniging.
Om dat in goede banen te leiden is het daarom van het grootste belang dat u zich afmeldt wanneer u vertrekt en ook aangeeft wanneer u terug komt.
Dit voorkomt misverstanden.  De afspraak is namelijk dat we na 1 nacht afwezigheid een andere boot in uw box mogen leggen.
Ik ben regelmatig op de haven, maar het is belangrijk dat de afmeldingen via de Waddenhaven gaan. Gewoon even bellen met 0222 321227, of mailen Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken. of marifoon kanaal VHF kanaal 31. Afmelden bij de Waddenhaven is 7 dagen per week en 24 uur per dag mogelijk.
Het is in ons aller belang en een kleine moeite.
Alvast bedankt voor de medewerking. Albert Meijer
Havencommissaris