Werkdag 2022

Ledenvergadering

Op 22 april hadden we een historische ledenvergadering. Vooral de situatie rond de nieuwe steigers en intensievere samenwerking/overname met de Waddenhaven had de aandacht. Jook Nauta en Martin Warnaar vormden de commissie en hadden dit goed voorbereid. Na de presentatie van Jook werden er kritische vragen gesteld. Dit verliep in een positieve en opbouwende sfeer. De vergadering was het eens met de voorstellen, maar het één en ander moet nog goed uitgewerkt worden. De commissie werd uitgebreid met een drietal kritische leden. Met elkaar zullen ze aan het werk om de haalbaarheid en uitvoering vorm en inhoud te geven. Dit geeft hoop voor de toekomst, zodat we een veilige haven met nette uitstraling krijgen.

Werkdag

De dag erna, op 23 april was de jaarlijkse werkdag. Zo'n 20 leden kwamen met hamers, beitels, boormachines, enz  vanaf 8.00 uur opdraven om onze haven er weer fris en netjes uit te laten zien. Ook aan de veiligheid werd gedacht. Rotte delen van de steigers werden vervangen. Het is teveel om op te noemen, maar we kunnen het vaarseizoen weer met genoegen tegemoet zien. Toss Dros voorzag ons van heerlijke appeltaart voor bij de koffie en broodjes voor de lunch. Dus ook voor de inwendige mens werd goed gezorgd. Bedankt enthousiaste leden!! Waar zouden we zijn zonder jullie!