Sanitair WSV

Vanwege de Corona problemen zijn er ook problemen met het toiletgebruik. Het nieuwe toiletgebouw naast "Het Ruim" van de Waddenhaven, wordt dit jaar waarschijnlijk niet geopend. Ons eigen toiletgebouw is sinds vorig jaar dicht. Een aantal mensen die hebben aangegeven liever van ons eigen toiletgebouw gebruik te willen maken, hebben een sleutel gekregen. Ze houden zelf de toiletten schoon. De douches zijn afgesloten. Veel leden komen in verband met Corona niet op de haven. Daarom komt het schoonmaken van de toiletten voornamelijk op Bruno Reitsma neer. Hij doet dit vol overgave en verve en daar zijn we hem dankbaar voor.

We begrijpen dat de beperkingen als erg vervelend kan worden ervaren. We hopen op uw begrip. Mochten er leden zijn die ook over een sleutel willen beschikken dan kunnen ze contact opnemen met de havencommissaris Albert Meijer.